orolig natt

Det har inte varit en bra natt inatt.. Flis vaknade 1.05 o var jätteledsen. Då var det bara o gå upp o hämta henne. Jag låg o vred lite på mig en stund o sen sekunden senare rusade H upp med en arg blick o suck o hämtade henne. Herregud mannen..jag var ju på väg. Flis bökade runt en stund tillslut somnade även hon. Hon vaknade ett par timmar senare men lyckades även då somna om efter många om o men. Hon vaknade tidigt idag. Jag hade tänkt att gå upp, men smulis hade en pappamorgon (för en gångs skull) så jag låg faktiskt kvar en stund extra. Men hur länge orkar man ligga med dåligt samvete? Dåligt samvete för att jag låg i sängen o H är uppe. 7.30 masade jag mig upp alla fall. Har hunnit duscha, sätta på en vittvätt, bäddat sängarna o nu sitter jag här. Ingen direkt överdriven effektiv timme kanske. Men snart jag jag tömma diskmaskinen o göra mig o flis iordning för att åka till ngn lekpark o busa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0