Ny dag...nya möjligheter

Morgon igen.. Jag är verkligen inte ngn morgonmänniska. Men det är bara o palla sig upp när liten Flis ropar efter mamma o vill komma upp. Idag ska jag kolla in en skorea utanför stan. Spännande..ska tydligen finnas en hel del därborta. Flis ska till dagis så jag har ju ett par timmar för mig själv. Funderar på om Flis o jag ska ta en cykeltur till dagis idag..Verkar vara himla gôtt väder ute alla fall..Bra början på dagen :) Nu ska mammi göra frukost. Flis sitter brevid mig o kollar in Nicke Nyfiken...Vilken skräll va? Mina underbara vänner har lagt ut lite bilder på Flis o mig när hon var helt nyfödd (eller ja...så gott som) o vi sitter på glasserian. Pluttan..Har hon verkligen varit sååå liten?? Kollade in lite gamla kort igår. Lilla söta plutt Oliwer..Lilla söta pluttan Ella..Att dom verkligen har varit sååå små. Det är helt ofattbart, o nu har de växt till sig lite o blivit de goaste barnen jag känner... kram

Kommentarer
Postat av: S

Morn morn på dig!!

2008-07-01 @ 07:43:20
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: mamma

var är dom korten

2008-07-01 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0