Mår lite underligt

Haft så där helt fucked up ont i magen idag igen. Usch, jag vet inte riktigt hr jag ska bära mig åt för att det ska ge sig. Sen har jag haft lite huvudvärk också, men lite kaffe gjorde susen o jag känner mig redan piggare. Detta gift som torkar ut kroppen..Hur kan man må bra av det??? Gott är det alla fall, även om jag tog bra många år på mig att lära mig att dricka det så var det värt väntan. Men som sagt, mår lite underligt, förmodligen lite oroskänsla i magen eftersom jag ska jobba sen. Det kommer ju gå bra för att jag jobbar med Helena o hon är jätteduktig. ME like alot. Får inte glömma att gratta henne på namnsdagen sen :) Planer på dagen? Jag måste sätta igång tvättmaskinen o plocka undan lite här hemma innan vi åker imorgon. Resplanen lyder: Hammarö-Örebro 1/8-2/8 Örebro-Eskistuna 2/8-3/8 Eskilstuna-Vingåker 3/8 Vingåker-Hammarö 3/8 Men som sagt. Jag kanske borde stänga ner datorn o börja greja lite istället... Maskinen sätter ju inte igång sig själv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså, ska det inhandlas fler Travolta-dräkter?

2008-08-01 @ 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0