ledig dag??

My ass heller.. Aldrig ska man väl hinna med så mycket som på en ledig dag. IDag började dagen 6.30 sen dess har jag tvättat 2 maskiner, hängt undan en massa rentvätt o det förstår jag inte varför fler inte gör i detta hushållet. Visst, en 2-åring bergär jag inte att hon ska fixa det men 32 åringen då?? Vi har varit o badat/strandbus, jag har städat, putsat en del fönster (insidan blir lite lortig när flugor o mygg flyger in i dem) och plockat. Plockat med saker som jag inte förstår att de bara ligger framme o skräpar. Ja, det är lika mycket mitt fel, men ändå. Nu sitter jag 5 min o försöker njuta lite av grillat-lukten o ett trevligt sällskap som väntar oss. Alltid kul o ha goa Håva här..Flis springer runt o letar efter honom..Stefan.. ääääääärrrr duuuu???? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0