längtan

Efter min säng. Jag är så trött (SORRY H men man får faktiskt vara det utan att det är ngt fel på mig) För att med handen på hjärtat..HUR OFTA ÄR JAG UTE 2 GGR PÅ EN VECKA? Nej..det händer inte. Kommer förmodligen inte att hända igen. Det tog på kroppen och jag är lika pigg som en kaskelott som simmat upp på land o inte kan ta sig tillbaks till havet igen. Nu rullar NCIS på 3;an. Det är bra. Känner mig inte så fokuserad bara. Ska snart släpa in mitt trötta arsle i duschen o krypa tillbaks till sängen. Dagen kommer att börja tidigt imorgn för lillflis är en morgonpigg liten pingla o tycker att livet är underbart..även väldigt tidigt på morgonen. Hm..vem kan hon fått det ifrån? Jag kommer att ignorera alla bevis som pekar mot mig...det kan bara inte vara möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0