Jippijej nu bär det äntligen av!!!

Nu är det klart. Vi ska till Eskilstuna till helgen o besöka parken zoo. Det ska blir så otroligt skoj o komma iväg (även om jag siktat in mig på Kolmården denna sommarn..) men det är helt otroligt skoj anyway så nu ska det tvättas o planeras (det som går). Åker till mamma o Örebro på fredag sen vidare till Eskilstuna på lördag o hem igen på söndag. Minisemester..Våran allra första liksom!!! Bilder kommer det garanterat att läggas ut :) Tack underbara KARLSSON som gör det möjligt. Det vankas grillning må ja lova...

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad roligt att gå på zoo:D

2008-07-30 @ 16:36:48
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Yo! Jag väntar på inbjudan från dig och H till grillning och vin! Säg bara till så kommer jag, vore ju inte fel om en snyggo grabb kom med... Ha det nu underbart på eran mini semester så vill jag höra delajer sen om hur det gick! Kram Karlsson

2008-07-30 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0