Gääääsp...

Vilken natt. My god, flis vaknade mitt i natten o hade en mardröm. Skrek som om kniven satt i henne o det hjärskärande ljudet fick mig att springa in till henne o hämta över henne till min säng. Väl i min säng blir hon pigg :( o vägrar att sova. Jag tänker så här då...Henrik får söva henne nu så tar jag henne imorgonbitti. Dagen lär börja tidigt när hon sover hos oss. Fast även om det var min plan så har jag hört henne hela tiden när hon var igång. Å morgonen började tidigt gissa om. Fast inte av Flis. Min sambo satte igång o snarka (värsta tänkbara ljudet)när kl var 5.50. NEEEEEJ..va tyst. Jag puffar lite på honom över flis, ingen reaktion. Jag puffar o knuffar 30 min :( innan han vaknar till av en...hm..lite hårdare knuff/spark mot benet. 2 arga ögon kollar på mig o jag kollar grinigt tillbaks o viskar att han snarkar o måste lägga sig på sidan. Morr, grymt o sttöööön...Jaja. Tillslut så la han sig på sidan o precis när jag kunde somna om, då vaknar Flis. Dagen kommer bli lååååååång idag. Funderar på att åka lite båtbuss på fm. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0