fundering

Jag har en liten fundering som jag tänkte dela med mig av. Semester = vila Dvs sova tills man vaknar (inte av alarm eller en tjoande 2-åring) Läsa bra böcker o slappa i sol/skugga Frossa i glass o frukt Jag har semester denna vecka. Men är inte ledig överhuvudtaget. Jag får inte sova tills jag vaknar just för att Flis vakanar astidigt när det är så ljus ute. Ropar hon på sin pappa? nej, aldrig...bara mamma. Jag har min fantastiska sommarbok..Hinner jag läsa den? Nej, när jag väl har ett par min över så måste det städas o hållas rent i huset. Sol? Värme? Lyser med sin frånvaro kan man lite lustigt säga. Frossa i glass? Bitterf***a som jag är så ska återigen klaga på att jag är laktosintolerant o att glassbarerna ute inte har tofuglass :( Frukt? Jippi..semestern är räddad (läses med största ironi i rösten)

Kommentarer
Postat av: ina

Oj oj oj, jag förstår dig så väl! Jag nappade faktiskt på din blogg pga att du skrev "fundering". Typiskt även mig och allting detta du skriver om har drabbat även mig och många andra. Du är inte ensam, vi är med dig!

2008-07-09 @ 07:15:21
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: mamma

godmorgon,tofu är väl okej,eller?

ha en bra dag, solen lyser

2008-07-09 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0