Flis o jag-dag

Pappa H är lite väl rastlös så här vecka 3 in i hans semester. Han mår fysiskt dåligt över att inte få ngt gjort. Trevligt. Semester ska man vila upp sig på o inte ha ångest över att inte ha tid för att renovera eller hjälpa andra att göra det. Men idag är jag ledig från csk så jag tänkte möta upp gumma inne i stan, så blev de planerna ändrade sista minuten :( Vi tog bilen till bergvik istället. Funkar det med. Helt skönt o svalt därinne dessutom. Shoppade till Flis såklart..Hittar inte ngt till mig när hon är med. Eller jo..Hittade en fin bomullsklänning. En grå men smocktopp. Halva reapriset dessutom. Den var jättefin tills jag satte den på mig..HALLÅ?? VEM HAR MONTERAT EN LADUGÅRDSVÄGG PÅ MIN RÖV??? Ajdå..den satt verkligen inte bra :( Men vad göra liksom? Den fick hänga kvar i provhytten. Sen åt vi lunch ute idag. El ute o ute.. Flis fick pommesfrittes o hamburgare (som hon inte ville ha) o jag åt en Subway..MUMS!!! Jag äter inte bra på sommarhalvåret. Det blir så sporadiskt o mest hämtmat tyvärr :( Middag lagar jag alltid, men luchen blir sisådär. Nu ska jag greja lite bilder o lägga upp här så ni får se vad jag/vi pysslat med i sommaren.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Söta!!

Verkar som allt är bra med dig och la familja!! Ha ha skrattade gott åt ditt shoppingproblem. Hade samma häromdagen. Provade en klänning och efter att fått på mig den insåg ja snabbt att den inte var sytt åt min kroppsform :)

Kommer hem nu en sväng till helgen. Vore kul att ses men förstår att det är mycket. En liten snabb fika kanske hinns med?? Älskar dig. Pössen

2008-07-29 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0