En fråga

Ang det jag skrev igår om att G granne kapat ner sjukt mycket av vår gemensamma häck. Jag tycker verkligen inte att det ser bra ut, H sa till G att han tog för mycket o knappt inga blad bara grenar finns kvar. Jag fick en smärre chock igår när jag fick se resultatet o inte nog med det, Han har trampat ner mina få rabarber som kämpat för att återta sig. Så här är det då. G kom tydligen över igår o pratade med H o sa att han hade så dåligt samvete för att vi inte är nöjda med häcken o hade hört oss prata om det. 1. Nyfiken granne hör lite för mycket tydligen... 2. Jag är inte nöjd. Måste jag låtsas att jag är det för grannfriden?? Om inte jag är nöjd så tycker jag det är ok att säga det.Det är inte VI som gjort det heller för den delen, han får stå sitt kast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0