Dagens..än så länge..

Flis o jag var till Bergvik o kollade lite regnkläder. Hon har mer el mindre växt ur sitt ställ så det är dags för nytt. Trodde det fanns lite mer än vad det gjorde..men icke sa nicke. Precis just nu ringde farmor o sa att hon hittat ett bamseregnställ (lika som Ella-bus). Tack snälla farmor.. Mer då? Fick besök när vi kom hem så jag skyndade ihop en äppelpaj o vanlijsås. Elin o Malin kom med paket till Flis..Världens sötaste dräkt med ben o långa armar o dragkedja fram. Den är gul o lite randig o flis ser ut som en miniversion av Travolta i den. Hur söööööt som helst. Sen stod hon o rockade till "Babblarna" i solglasögon o moccaziner..Sööötnos. Magen=ur funktion. Min laktosmage har ballat ur totalt. Jag vet att jag borde hålla dieten mamma..Men herregud..små skitsaker borde ju funka. LESS!!! Efter lite fika mys o hålligång med Flis så åkte tjejerna hem, då gick vi o la oss i sängen. Tänk..det går bättre o bättre o söva henne brevid mig inomhus. Pluttan sover fortfarande..Tänk att man kan bli så trött när dagen börjar 06.30!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0