Dagen efter..igen

Japp, så har man betat av 2 utgångar denna vecka. Jag liksom!! När hände det senast? Gårdagen var en helt fantastisk kväll, hur kul hade inte vi hemma hos Karlsson?? Jag har saknat er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket. Tack för en superkväll tjejer. You Rock! Korriander "Korren!!" var..intressant. Kände inte värst många där o jag blev typ stående o glodde på folk. Jisses alltså. Hahaha, en del såg ju ut o komma direkt från en B-film från det glada 80-talet. Så här dagen efter..igen så mår jag sjukt bra igen! Har lärt mig läxan att inte dricka efter 00.00 för då mår man piss dagen efter. Kostnad för kvällen igår? 19 kr. En himla trevlig kille som stod med mig o Molle i kön, bjussa på inträdet.Coolt. Bara så där. Undrar om jag har en magnet som drar till sig trevliga människor i kö? Min enda kostnad för kvällen vart bussresan hem. BUSSRESA=NATTBUSS! Hahaha när åkte jag nattbuss senast? Typ flera FLERA år sen. Jag kom alla fall på rätt buss, gick av på rätt ställe o kom hem safe and sound. Tack tjejer för en helt oförglömlig kväll. Fia..Snart kommer vi till götet o gör stan osäker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0