Dagen efter

Sommarplaza igår.. Ok med folk måste jag säga, men ändå.. vilka småttingar. Hm..analys av det kan ju vara att JAG BLIR 30 NÄSTA ÅR!!! Hur små är folket egentligen? Mja..typ 23 alla fall för att komma in på Plaza liksom. 23..jag är 29.. Japp, old mama on tour.. Hade HIMLA trevligt med gums igår.. Vi drack sprit (inte likt mig) o cyklade in till stan (via hammaröleden med ständig motvind)tankade lite innan vi bikade hem vid 2.10 snåret. Tänker inte säga hur lång tid det tog att komma hem, med jag är nöjd. Eller vad säger du José?Bra jobbat. Jag blandade rätt friskt igår känner jag så dagen efter, men jag är pigg o är utan huvudvärk o utan ångest för ev dumma beslut. Kvällens dummaste beslut måste vara en 6:a tequila som Björn o jag delade på. Björn..Hahaha vilken stjärna. En cool snubbe vi träffa i kön som hängde med oss resten av kvällen. Ålder? Mja..runt 50 strecket? Tequila är alltid ett dumt beslut. ALLTID. Mådde pissdåligt av skiten..Huga. Vi tog bilder igår..Med lite eftertanke så kommer en del av dom komma ut här på bloggen snart. Vissa kort är censur o kan skrivas om istället. Jag syftar på kisspauskortet o kort där man inte ser riktigt j**la klok ut. Hahaha. Flis är hos farmor o farfar. Pratade med henne i tel för en stund sen."Jag grejar mamma" sa hon alldeles stormförtjust..Ok.Behöver inte hämta henne än alltså.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tror du på spöken?

2008-07-10 @ 11:39:56
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: liza

Jag bugar o tar åt mig 23!!! Trots snart 25 hhihi Kram Grannen på 2an som oxå var på Sommar plaza

2008-07-10 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0