Badpremiär

För flis!! Hon körde ett dopp när vi var på cykeltur i em. Vi åkte till mörudden o flis var ivrig på att komma till vattnet. Hon toknjöt o det gör mammihjärat glad o nöjd. Fast kanske ändå inte..Detta innebär att min lilla tjej vill vara på stranden i vatten o härja. Det i sin tur betyder att big mama ska klä av sig o stå i vattenbrynet o ha 700 ögon på sig. Hjälp, jag har ju lite problem med det där.. Jag känner att jag slarvat med dieten o beach 2008 inföll liksom inte. Usch..dilemma. Flis vill till vattnet o mammi vill helst vara osynlig på stranden.

Kommentarer
Postat av: En Vän

Hörru vet du att det är bara DU som bryr dig om hur du ser ut på stranden!!!Titta dig omkring nästa gång !! Nu är det ju inte någon fara med dig o din figur!!O vet du det är inte den som räknas!!! Utan det är insidan o det vet vi att du har en underbar sådan!!!!! / En Vän

2008-07-22 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0