Bad day

Varning på stan. Jag är på riktigt pissigt humör o är less som fasen just nu. Har en riktigt dåååålig dag o folk gör bäst i att inte ta en diskussion med mig idag. Är så sjukt trött. Så fort jag sätter mig ner en kort stund så börjar ögonlocken falla ner. Begynnande huvudvärk och frustrerad (kanske lite arg?) Det här kommer inte blir en bra dag. Mitt arbetspass har inte ens börjat o jag vill bara sitta själv o sura resten av dagen o hoppas att ingen vill/kommer att prata med mig. Blev lite sne när jag pratade i tel förrut. Det tror jag du märkte. Det var bara en första idé..inte ett klart moment. Jag har inte bestämt ngt, jag tyckte det var en superbra idé tills du förklarade att det redan gjorts massor om det. Blev lite sne som sagt var. Kör försiktigt fram o tillbaks sen. Det kan finnas trafikdårar ute på vägarna.

Kommentarer
Postat av: mamma

mycket om dom som behöver, men inte som får det gratis.

förlåt

2008-07-16 @ 20:49:09
Postat av: josefin

men gumman.. haft en sån dålig dag alltså.. bara o ringa om du vill få ur dig! love you

2008-07-16 @ 20:52:57
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0