Å nu då??

Fick lite sovmorgon idag. Såå skönt även om inte jag sover längre än till 08.15 på sin höjd. Det har varit jättevarmt i vårat sovrum inatt o man sover så fruktansvärt dåligt då. Idag ska vi till ngn strand o njuta lite. Vet inte vart vi hamnar, man vill ju gärna ha både skön strand o sandbotten. Vi får se vart vi hamnar. När jag kom upp så stod altandörren på vidgalvel o flis springer runt alldeles nakenfis o njuter i det daggvåta morgongräset. Jag drömde precis innan jag vaknade att jag kom upp till ett färdigdukat frukostbord med ALLT på. Frukt, ägg, youghurt, flingor, frallor, rostbröd, kaffe skinka/korv/ost, marmelad...Alltså en sån där hotellfrukost. Åh..Döm av min förvåning när jag kommer upp o kikar på frukostbordet..TOMT! Åh..neeeeeej.. Åh vill verkligen bo på hotell snart. Mest för frukostens skull.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0