wild time

Jo tjena. Big mama var ute på galej igår med gumma. Hur sjukt kul som helst o jag vet inte när jag skrattade så gott senast alla fall. Alla dessa "udda" människor som väcker löjligt mycket uppmärksamhet på ett eller annat sätt.
Jag var på pickalurven igår, det kan jag villigt erkänna. Men jag har som en inbyggd varningsklovka så jag kan inte dricka efter 00,00. Köpte en öl vid 1 men det tar bara mot så det är ingen idé.

Idag mår jag kanon, trött som sig bör, men lycklig ont i magen efter allt skrattande och lyrisk. Kom hem 03,30 imorse. JAG liksom!! PartySara var ute i svängen igår.

Ett års kalas idag. Ska bli så kul. Lillfisen 1 år liksom. Ska gå o baka lite kokosrutor till lilla damen, för det hade tantis lovat.

Var o handlade lite förrut. Köpte lite ekologiska varor. Jag har verkligen fått ett annat tänkande sen jag började läsa denna kursen som nu är slut. Lite dyrare, men man bidrar till något stort o för en hållbar utveckling.

Nej, dags o vara effektiv o baka lite. Lägger jag mig på soffan så snarkar jag inom 5 min.
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0