Vill ha, behöver och tänker på

Sätter mig tillrätta och tänkte bara dra igenom en vill ha lista. Här ingår också saker jag vill och behöver ha.

Vill ha (för att jag tröttnat på ett trasigt, sprucket) köksbord med 6 stolar.
Vill ha tillbaks tentaresultatet (tror det gick bra, men man vet aldrig).
Behöver ha nya glasögon (ser lite dåligt med mina på långt håll har jag märkt).
Vill ha ny soffa, soffbord och bort med allt brunt.
Behöver ha ny säng :( inge billigt det inte hur man vrider o vänder på det.
Behöver ha (måste ha) ny köksfläkt, luftaggregat (vet inte riktigt vad det är men totalt sett går det loss på ca 15,000 kr.) Står högst upp på min lilla familjs måste inhandlas lista.
Vill ha en ny kaffekokare..kaffekärring som jag är o allt så vill jag ha bra kaffe.
Vill ha ny micro. Det sämsta inköpet någonsin från min sida, är så less på denna dåliga apparat.
BEHÖVER HA (ska inhandlas i dagarna tror jag) en egen dator, bärbar,usb-minne och bra dator framför allt.
Vill ha lite nya lampor till huset. Coola lampor, lite nytt liksom.

Sen lite annat som jag vill ha, klipp+färgning av mitt risiga slitna hår, en fotvårdsbehandling (skööönt), en ljuskrumelur med en massa ljushållare som man kan sätta på väggen, någon som sparkar mig i rumpan o ser till att jag tar hål i mina öron någongång, smakråd för shopping (jag har såå dålig klädsmak, vet inte vad som hänt), pengar till shopping (helst massor, men en mindre resonlig summa går också bra.)
Städhjälp är aldrig fel (någon annan får givetsvis betala, inget jag skulle lägga pegar på själv känns det som.)
Kom på en kul idé nu. Kan man ge ett presentkort hos en städfirma på en städning av ett hus? Jag skulle gråta av lycka om någon ville ge mig ett sånt.Det ska kollas upp. Kanske en present till mig själv? (fast då måste jag ju betala ändå...*hmm*)

Summa av detta. Jag vill ha massor, mycket mer och lite till. Så klart det är så, man är väl aldrig nöjd som människa eller?
Jag behöver som sagt en hel del, hur jag ska lösa det blir en annan fråga.
Prioteringar kallas det tror jag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0