vilken dag

Trött, men lycklig.
Flis har fått varit ute så mycket idag o busat i pulka o byggt snögubbe med pappi. Det känns som ett riktigt hem nu när man kan göra sånna hära saker kring husknuten..
Flis har lite feber ikväll, kan ju inte bli sjuk nu stumpan...Vi har ju varit på topp i 2 veckor o mått gott. Inga dagisbakterier eller virus. Krya på dig min lilla pussgurka.
Imorgon ska Flis egentligen till sina gudföräldrar o tremänningar ett par timmar. Om hon mår bättre dvs o är feberfri. Gudmor o gudfar saknar henne o vill ha lite gos o mys innan jobb o skola drar igång.

Farfar fyller år imorgon. Han får en nice present (givetsvis skvallrar jag inte om det nu, han kanske läser detta?) o en liten grej från flisfis. Han är så otroligt snäll Flis farfar, inte bara mot henne alltså, utan en genuint snäll o trevlig människa. Me like alot! We like alot!

Händer ikväll då? mja, inte mycket, fryser lite efter dagens uteturer men det har varit hur kul som helst.

På tisdag börjar skolan igen, jag vill ha tillbaks tentaresultatet. Kändes inte som om det gick käpprätt åt h-vete, men jag vill veta resultatet så jag vet vad som gäller.
ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0