tokigt

Kursen jag håller på med nu är nästintill slut. Har hittat lite nyfunna trevliga människor som kanske är blivande arbetskollegor.
Det känns så tokigt att jag snart betat av en 15 poängare till. Snart 30 poäng från Kau.
Imorse hade jag lite tíd över för en gång skull o tänkte vara lite efftektiv. Tänkte faktiskt sy gardiner. Jo, jag skojar inte. La fram tyget o tog fram maskinen. Sen tog det sunda förnuftet över o förklarade att jag borde egentligen lägga mig i sängen o kurera mig lite istället o helt plötsligt vart syplanerna som bortblåsta. *poff liksom*

Har varit på studiebesök idag på fjärrvärmeverket på Heden idag. Luktar dret, men jag är tät i snoken så det var ingen fara. Hur kul som helst by the way. Vår lilla grupp stod o tittade som förstelnade på..sopbilar, sopor, väldigt gamla sopor och sånt som blivit över i ugnen. Vi är nöjda o lite äcklade.

Nu är jag kaffesugen, ska sätta på lite kaffe, ta en dusch o inte göra mer ikväll.
Over and out från ö:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0