tack

Tack tack snälla pappa för att du fixat en dator till mig. Sara-ekonomin är räddad för helt ärligt hade jag inte råd o köpa mig en bärbar dator egentligen. Ett dyrt måste har löst sig. Hämtar den imorgon.

Flis har varit hemma från dagis idag. Feber o rinnande näsa är inte ngt som jag vill skicka iväg till dagis. Stackars lilla Flis. Hon har haft en märkbart jobbig dag o jag lider med mitt barn. Sen kom allas vår favvohåva på besök o Flis la i en högre växel o körde ett race på 1½ timme innan hon stupade i sängen. Hon blir hemma imorgon med, vi får göra på samma sätt som idag min sambo o jag. Skönt att jag bara har en föreläsning o gå på.
Det var mycket trevligt o träffa alla idag i skolan. Har längtat efter er o blev full i skratt när föreläsaren sa att vårt tjatter innan det började påminnde om ett lärarrum *S*
Man måste gå in i rollen som lärare, o det kan ju inte börjas förtidigt med det.

Gumma, tack för sms.et du skickade idag. Det vart en ögonöppnare. Vi får försöka komma iväg som vi sa o bara ha skoj gumma*2.

Evelina, hur fin som helst i håret. Du passade jättebra som brunett.Lovar att jag blev lite sotis o inser att jag borde göra ngt själv!

Mamma, du skötte dig exemplariskt på lördagen. Du har rätt att säga ifrån, det måste vi acceptera. Styr du o A upp så bra för allt o alla är det minsta vi kan göra är att respektera era husregler så att säga.

Sara-dieten håller sig fint så här dag 2. Inga kakor eller godis på 2 dagar nu. Det lockar liksom inte nu, (ok lite ljug där men ändå..) för nu har jag ett mål på kortsikt o det är ju att vara snygg till syrrans bröllop. Funderar på att köpa en klänning i en stl mindre o verkligen bara göra allt för att komma i den..Det är en riktig morot det.Långsiktigt mål är att ha tappat minst 5-10 kg till badsäsongen. Får se om jag klarar det. Håll alla tummar o peppa mig.
Och nej mamma, 10 kg gör sig inte mycket på min kropp. Jag har mer att ta av än du tror..
kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0