snabbis

Hur snabbt som helst. En liten finfin dag fils är lite dålig o får vara hemma från dagis imorgon.
Hur vi delar upp dagen har vi inte bestämt men jag har en föreläsning jag inte tänker missa.
Vi får dela på det så är det.
Farfar fyller år idag o fick 2 Mark Knpofler biljetter, Han vart märkbart rörd o jättetacksam. Min mjölkmage spårade ur kring middagen o en räkmacka gjorde inte saken bättre...åh, har så förbanat ont nu, trots tabletter.

Saradieten nystart! Har inte ätit ngt sött idag o skött mig ordentligt, trots kalas. Vägde mig idag, inga roliga nyheter där inte, gått upp jämt ett par kilo *skojar inte* kring jul o nu jävlar får det vara nog Höjdefors!! Skärpning. Jag ska ju vara snygg till syrrans bröllop. Nu är det rena uppoffringar som gäller, var så säker.
Nu är det CSI o det är grymt... inget mums till tv.n bara... :(
Imorgon skola igen. Längtar efter mina goa klasskamrater. Sprang på Jonna idag, hur kul som helst o se ett bekant ansikte.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0