sleepy saturday

Min lilla Flis har smittat mig. Jag är hes, snuvig o känner mig helt ur form.
Känner mig bakis som jag sa till mamma, fast hur är det möjligt när jag inte druckit ngt?

Min pappa o C har varit här idag. Han hade med sig flera semlor. Mums sa Sara.
Flis första semla, och det verkade inga fel.
Måste säga att jag ändå sköter mig väl med min diet-trots helg o godistillstånd.

Ett stort konstaterande är följande. Det måste bli en köksfläkt snarast. Varför bråka o tjafsa när man kan lösa det på ett riktigt enkelt sätt. Vi köper en ny!
Snart dags för lite grillad kyckling, potatissallad och lite grönt. En baugette med brieost o kanske ett glas rött..
Ha en nice kväll, det ska jag förhoppningsvis ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0