Massor att göra

Hur kan det vara så? Jag menar, jag har inläsningsdag och jag har självdiciplin nog att sitta länge o traggla bok efter bok. MEN då lär man sig inget på det.
Jag har 100 tankar om vad jag borde ta tag i idag, stör mig fortfarande kopiöst på mina skitiga fönster, tvätten som på ngt märkligt sätt alltid hittar ett sätt att föröka sig, borde storhandla o få det gjort o sen sova igen ett par timamr som försvann i helgen.
Hm. Ett dygn är 24 timmar sist jag kollade, ingen liten chans att det har lagts till en timme eller två va? Tidsbrist är ett vanligt fenomen, men lite bättre planering kanske skulle göra susen?
Måste bli lite bättre på det.

Hittade en så söt/snygg helt-ok-till-bröllopet-klänning igår. Det suger fett att den var ett par stl för liten o ingen större i syn. Måste faktiskt in till stan o kolla idag. Bara en liten snabbis..om jag är duktig o är hemma till lunch o råpluggar en stund så kan jag unna mig en sväng för att se lite folk dessutom.

Saradieten, jo jag kämpar det ska gudarna veta. Men måste börja röra på mig lite också. Hm...Jag vill dansa igen o jag är bra på att dansa, finns det verkligen INGEN som vill dansa lite med mig? Det är ju så kul när man bara gör det för skojs skull o ingen tävlansinstinkt som ligger över mig.

Tänk om jag skulle ta tag i livet o plugga lite? Jo, så får det bli!
ha en fiiiiiiiiin dag

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gumman! Jag dansar gärna me dig!!!! =)

2008-01-31 @ 09:29:38
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0