hate försäljare med okunnighet

Vilken dag. Tjejer brukar ju inte klaga på shopping, men idag är jag så mätt på det så blääää.
Och stort fetminus på alla hemska försäljare som bara luras när jag vill köpa mig en bra o hållbar dator. Jag vill inte ha en dataväska för 500 kr eller en extra pinal som är totalt onödig. Ge mig en bra dator så är jag nöjd.
Inte i prisklasserna jag fått presenterat idag heller för den delen. Vilken del av "jag är student" fattar dom inte? jag har inte råd att pröjsa 8-9000 kr på en lite skräpsak jag egentligen vill klara mig utan. Sen dessa försäljare då som inte vet ngt om produkten? Hallå eller? Det gjorde Henrik assur så vi gick fortare än kvickt från affär nr 1 där dom säger sig vara experter...

Flis har varit hos farmor idag en stund.Det hade gått så bra sa hon o rättså lugnt också.
?, sa vi.
När vi kom hem hade vi en ûbertrött smulis som var så sliten o trött så hon bara stupade i säng. Farmor är lite busig alltså.. *ler*

Imorgon ska vi till mamma i örebro. Tråkig väg dit, men mycket god mat o syskonträff så är det värt det. Saknar dig mamma... Synd att jag inte får ha dig för mig själv imorgon bara...
Paketdags imorgon-igen. Byte av pengar, men barnen blir ju glada.
Kalkon imorgon som sig bör, mums.

Mari, hur kul som helst o träffa dig idag. Längesen o så trist att vi inte hinner ses lite mer när vi bor 10 min från varandra. Måste lösa det.

Nu hägrar vinglas nr 2! löööve rödtjut!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0