funkar idag?

Satt här i godan ro igår o tänkte skriva ett par rader som vanligt, men det gick itne o spara eller skicka skiten så jag la ner. Nu är en ny dag o mottot för 2008 kommer vara Ny dag Nya möjligheter.

Flisan har varit med till skolan idag. Fick jag ngt gjort? Nej. Fick mina gruppmedlemmar ngt gjort? Nej, inte så värst mycket mer än mig.
Fattar jag till 100% vad det är vi ska göra? inte en chans. Orkar liksom inte idag, kan inte tänka eller lägga ner energi på ngt. Har lite jag ska göra nu när flis sover, men mer än så lär det inte bli.

Flis underhöll biblioteket idag. Förlåt alla som hon ev störde. Vi hade ju hoppats på ett grupprum, men det fanns tyvärr inga.

Vägningsdags idag. Välkomnade allt utom en viktökning. Det vart en minskning. Vågen visade -2 kg men det är inte rimligt, så vi säger 1 kg o lite till.
Sara-dieten funkar. Fan jag är ju grym. Borde kanske ta patent på den? Den funkar uppenbarligen så det ska kollas upp.

Ska ta mig lite varmt o dricka nu så halsen blir lite bättre. Måste man typ dricka te eller honungsvatten för att det ska ge lindring eller funkar kaffe? Me like kaffe.
Tänk om man skulle få ngt gjort också? Hm..jag har alla fall gått ner lite sen i måndags, det är ju alltid en början o stor cred till Mari som ska spinna idag. Ledsen kompis men det får du aldrig med mig på- Det utsätter jag mig inte för 2 ggr i detta livet. HAr alltså gjort det en gång. Totalt vidrigt o hemsk upplevelse. Inte bra att motionera på det sättet.
Ha en fiiin helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0