tupperware rules

HAr varit på tupperware party ikväll hos Maria. Gooooa Ulla höll i trådarna o ALLA (tror jag alla fall) har varit på ett party med Ulla...Hon är cool.
Blev bara en vara köpt för mig idag. Finns som vanligt EN MASSA jag vill ha men ärligt talat inte behöver, hur mycket Ulla än propsar på att just DEN saken MÅSTE man HA.
En termos för 299 kr, saken är den att hade detta varit i en helt vanlig affär så kan jag säga att det är ytterst tveksamt om jag skulle kunna tänka mig att köpa ngt dyligt. Men det är tupperware o bra grjer liksom.

Saradieten..handen på hjärtat. Den här veckan (liksom den förra )är förjävlig rent ut sagt. Vi är många som mår dåligt psykiskt och känner oss maktlösa och förvirrade. Denna vecka är choklad ok. Ska inte vräka i mig skitsaker, men denna vecka måste jag få ngt som tröstar o piggar upp.
Orkar inte vara duktig denna vecka, när jag kämpar för att hålla näsan över vattenytan så att säga. Fy fan alltså...

Tack goa gumma för att jag fick komma o bara vara mig själv en stund idag. Du är balsam för en ledsen själ.

Ella-bus som har namnsdag idag GRATTIS SMULIS!!!
Flisfisen lever loppan på dagis o har kommit in i ngn trotsperiod (förpubertet???) och kan driva sin mammi till den smärre gränsen av totalt psykbryt. Lyssna? åh nej då. Testa mammas tålamod? åh jadå. Skrika o gnälla för att få som man vill? självklart, fungerar det inte alltid så?
Suck...lilla flisfis då. Snälla rara söta kom ut ur det där snart!!
Älskar dig mest av allt som du redan vet, mammis smulisgull. Men det är påfrestande när du inte vill lyssna.
*puss*

Tupperware rules..Det har fått mig på lite bättre humör ikväll alla fall.
Tack Maria, Ida o Sanna för att ni är så himla lätta att umgås med.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0