tom i bollen

Tenttime idag igen alltså. Måste erkänna att jag inte var 100% laddad men ändå inte helt oförberedd.
Hur det gick? Jo, det kändes inte helt avskräckande att lämna in den alla fall. Det blir alldeles tomt i bollen efteråt, men så är det väl att plugga in en massa o sen när det är dags så sitter man där o kör på i 2 timmar (som i mitt fall) o sen vill man bara ta en kaffe o låta lugnet infinna sig.
Jag gillar verkligen inte tentasalen. Me hate alot. En LÅÅÅÅÅÅÅNG sal som ser jätteödslig ut o 3 kontrollanttanter som spatserar mellan raderna som värsta vakterna. Trist i kubik o Det är knappt du är betrodd att gå på toa. (Finns en toa i salen, utan lås o normalt ljus.)
Där sitter man utlämnad till sitt öde med alla andra studenter. Aldrig har man känt sig så ensam i ett rum med typ 100 andra. Knepigt.

Imorgon slutar jag tidigt. Skönt, ska åka till stan en sväng o köpa lite saker till Flis. Lilla Flis som är på dagis o busar nu, förmodligen by herself då alla 15-timmarsbarn har gått hem o några brukar vara lediga. Har tid till 16,30 idag, men jag ska strax hämta henne. Det är så mysigt att kunna bara vara med henne ett par timmar utan att behöva känna ångest för att jag har massor att läsa. Kommer snart pluttan.

En lite notis om "mina" 2 små skyddslingar Ella o Oliwer. Det är så skönt o se att barnen kan komma till mig o bara mys/gosa utan att vara superledsna när mamma försvinner ur bilden en snabbis. Lilla Bus o Oliwer är helt underbara barn o Flis o jag älskar verkligen att busa med dem. Jag känner mig som en lektant typ ständigt o jag bara toklängtar tills jag får komma ut på praktiken.

Ha en fiiiin dag!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0