schlagerdags

Dags för omgång nr 3. På tok för mycket tycker jag, även om det självklart är en höjdpunkt på året.
Hoppas grannarna tittar in o hänger lite med oss *S*. Lite lättare för dom att komma in till oss än vice versa. Sköna människor alla fall.

Jag har återhämtat mig från tentabeskedet. Är fortfarande besviken på att jag verkligen misslyckades. Jag är inte bättre än någon annan på kursen, men inte heller sämre...Känner att kravet på mig själv ligger som en ribba högt över mitt huvud och jag känner ett prestationskrav från mig själv o av omgivningen.
Tungt. Det är kul att läsa. Jag lär mig mycket och är intresserad av kunskapen vi får. Tack alla gulliga människor som plockar upp mig o ser mig i en mycket lååååååååååg period.

Flis o jag har varit supereffektiva idag. Hon började med en hostattack efter en vällingflaska imorse att spy på min kudde 06,45. Kul! Särskilt när det var H som hämtade dit henne...Sen fanns det ingen barnisyoughurt dvs, åk till affären o köp för inget annat duger. 08,15 var vi inne i en folktom ica-affär på Lövnäs. Men Flis fick välja yoghurt själv o allt var toppen. Färska frallor blev det dessutom. Sambon sa inte ens tack...Hoppas att han fick dåligt samvete för att han aldrig själv skulle få för sig att göra ngt dylikt.
Sen har vi varit konstnärer idag o målat massor. Hon är superduktig Flisfisen. Sen såg vi på Molly-mus o Pingu på dvd. 10,00 kommer sambo upp o gnuggar sig i ögonen. (Imorgon får mammi sovmorgon...)
Vid 11 hade vi fått på oss ytterkläder o gick ut en sväng o spelade lite boll, hälsade på grannens lilla kanin o åka pulka på gräsmattan...Japp, det var ett måste.
Lunch blev bandpasta o köttfärssås. Mycket gott tycker Flis familj. Sen tog vi en sovpromenad o hon slocknade på en gång. Sover fortfarande lilla busan o jag har hunnit få undan lite skolarbete om islam. H tvättar golfen för att han har insett att bilen står långst ner på min att ta reda på lista. Tvätta bil? Nono. Det får han göra. Jag tvättar ju kläder!!
Blir säkert en svettig pizza ikväll :( Blää har tröttnat så det skriker om det på skräpmat. Men har inte lust att slava själv i flera timmar för mat på helgen om det inte kommer folk hit dvs.

Nej, om man skulle göra ngt mer innan hon vaknar kanske??? Eller inte.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0