men hallå??

Vart är mitt betyg? Borta i cyberspace kanske för i min resultatmapp ligger den då inte... Hm...
Har just intagit lite avokadosallad från en pizzeria på ö:a. Så gott o jag tror att min mage tyckte det var mums också för den delen.
Min pappa kommer hit imorgon, ska bli så kul o se honom o prata med honom igen. Alldeles för många dagar sen vi pratade pappa o jag.
Han blev lite sur när jag sa att vi hade varit dåliga här hemma. VARFÖR RINGDE DU INTE O SA DET???? sa han. Vet att pappa oroar sig extra om jag ringer o säger en sån sak så det var inte lönt. Vi pratade ju idag o nu är vi ju..ja bättre alla fall.

Inge jobb planerat i helgen. Skönt, måste ta igen oss lite o vem vet..lite ikea också kanske. Har hittat lite mattor jag vill ha i hallen.
Käre sambo börjar prata att dra igång förstadie till övervåningen.. Hur orkar mannen? Värsta handyman som alltid måste ha ngt att göra liksom. Sån är inte jag, jag tittar gärna på en film eller hänger med kompisar el goa grannarna.

Ha en fiiin helg i regn rusk o blåst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0