Kul dag

Har haft en bra dag idag. Pluggat o fixat 2 maskiner tvätt. Tog även med flis till Coop o handlade lite käk. Det var bokrea där till min flis stora förtjusning. Hon älskar böcker. Jag köpte en bok till henne o en till mig. Kokbok, vilken skräll va? Pasta -snabbt o smalmat typ. Fast pasta är ju inte smalmat egentligen. Jag kommer ihåg att jag åt ALLTID snabbmakaroner med smör när jag kom hem från gymnasiet på dagarna. Det blir man inte speciellt smal av. Det kan jag intyga.
Numera äter jag pasta med ngt till o väldigt sällan snabbmakaroner. Gillar det liksom inte o känner bara smörsmaken *rysning*.

Flis o hennes pappa är hos farmor o farfar en stund så att jag ska kunna läsa o plugga lite. Är nästan färdig med det jag hade tänkt så jag unnar mig lite datatid nu.

Saradieten..det jag kan säga är att jag är asduktig o assämst. Duktig för att jag är ute i ur o skur o promenerar med mina stavar typ 3 ggr i veckan ca 35 min åt gången. Så totalt assämst för att jag slarvar med det söta. Men denna vecka ska jag skärpa mig. Det drar ju ihop sig till bröllopet ju o med tanke på att jag ska göra ett slags framträdande o folk kommer se MIG..*gulp* så är det läge o skärpa sig lite. Måste hitta snygga stövlar. Sköna dessutom. Och kanske inte hur dyra som helst. Sen behöver jag en typ bolero att ha över axlarna i kyrkan. Det ska inte vara såå avklätt (nej jag ska inte vara såå naken) men tunna axelband gör sig bara rätt på bruden en sån dag.
Kl är 19 nu, tänk om jag skulle ta tag i den sista frågan o fixa så allt är klart inför torsdagen? Hm..vore inte dumt.

På min att köpa lista. Gummistövlar, ev en fleecejacka, vantar (inför praktiken till veckan) En skolpärm o lite annat krafs. Det löser sig.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0