hjälp mig

my oh my...har bakat lite muffins åt Flis eftersom det är hennes namnsdag. Med choklad i ska tilläggas. Nu har jag ett dilemma.
1. jag äter en muffin för att vi firar Flis med muffins o blommor idag.
2. jag äter en muffin samvetet blir ARG på mig o komer plåga mig resten av veckan.
3. Jag äter en muffin med gott samvete, tar mina stavar o tar en 40 min promenad istället för 30 min.

Äter nog en muffin tror jag. Ska ju ändå ut o promenera så då behöver jag ju inte känna att jag ligger på soffan o förslappar mig o flötar ut o grisar o äcklar. Det är ju en liten muffins. Samvetet säger nej, men jag äter ju i samband? med motion ju. Då är det ju inte lika hemskt, eller? Äsch, jag vill itne veta.. tar min muffins o får väl vara extra hård resten av veckan.
hepp från motionsmorsan *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0