hejja mig!

Jag har äntligen tagit tag i mina dretiga fönster *S* ( inte alla dock.. blir snart men inte just nu)
Kanonföreläsning idag om att vara barn till en föräldrer med missbruk. Helt sanslöst att man kan umgås så mycket med folk o veta så lite om dom egentligen. Nu kände inte jag henne som föreläste, men det är säkert jättevanligt o jag vill bara säga att det kanske är bra att man inte vet HUR många det är som mår dåligt egentligen (som privatperson alltså)för att maktlösheten som kommer till att inte göra nog för alla barn skulle ta knäcken på mig.

Ikväll ska jag ta en promenad med stavar när Flis lagt sig. En 30 min o bara få lite frisk luft o förena nytta med nöje.
FLIS HAR NAMNSDAG IDAG *S* GRATTIS SMULIS PÅ EVELINADAGEN... kolla in family.se (värmlandslän)
Ska hämta flis 15,30 o tänkte greja lite mer innan dess. Ville bara säga att jag mår bra och livet känns bra. Flis mår bra, Henrik mår..bra? Han har blivit lite mager sen vi var dåliga, men det äter han upp snart. Lite bitter är jag på honom då han kan äta ALLT utan att gå upp ett gram. Jag tittar in i kylskåpet o ökar omedvetet ½kg typ..*suck* Det här med Saradieten är fan det värsta jag gjort, också det bästa på sitt sätt, men värre skådat till självplågeri o självdiciplin har jag aldrig gjort eller funderat på.
Hepp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0