Uppdatering

Var med i NWT igår för vår dans visades upp i pressvisningen. Vi fick väldigt fina omdömen och ok..även om jag inte tycker det är kul (längre) så måste jag säga att bilden på moi blev faktiskt bra. Sen blev vår grupp fotade på muséet av en av Sveriges främsta fotografer.. Så förmodligen kommer våra porträtt finnas med någonstans på muséet fram i maj ngngång. (liiiite coolt tycker jag) Luciafirande igår på förskolan. Barnen var så otroligt duktiga o sjunga o gjorde rörelser. Flis tog i så man hörde henne klart o tydligt. Mammas lilla sångfågel. Jag hade styrt upp så morfar o Christine o farmor o farfar var med mig o H tittade. Det var jätteuppskattat o de tyckte verkligen det var kul att få vara delaktiga o kika in i verksamheten. MAMMA..du har en inbjudan från hela huset..du är efterlängtad...Det vet du. Det vankades lussefika, (jag dietar på vardagar så jag tog bara kaffe) mycket gott o trevligt sällskap. En väldigt lyckad kväll o sååå vackert med alla ljus i snön. SÖTASTE BARNEN!! Efter det hade jag bjudit hem farmor o farfar o morfar o C för lite köttfärssoppa o smörgås. MYCKET GOTT. Älskar att få hem folk o laga mat. Äta gott, dricka gott (mjölk o julmust igår men soo what)Vart en himla lyckad kväll o jag njöt i stora drag. Något som jag bara känner mig anti mot just nu är det som komma skall ikväll. JAG VILL INTE! Handen på hjärtat för jag orkar inte ta mer skit nu o det är inge roligt längre. Vi börjar sent idag o det är så frestande att bara skita i allt o ha flis hemma idag o mysa bara vi 2. Bus i snön, god mat, kanske baka lite, läsa, pussla o bara må gott hemma. Men jag är inte sån. Jag går dit o sväljer lite mer o får ett psykbryt lite senare. TRO MIG. Kroppen värker o gör så ont. Somnade vid 21 igår på soffan..la mig i sängen 21.30 för sova kan jag lika gärna göra i sängen. Somna gjorde jag direkt o väcktes 7 imorse av en (som vanligt) morgonpigg Flis. Vi har sovmorgon..(SOVMORGON= slapparmorgon till kl 10.30 typ) för Flis är inte helt ok heller o behöver lite mammitid. Dessutom börjar jag kl 13 så varför stressa iväg henne tidigare? Noo inte idag. Mer? Jag ska ev börja rida igen.. Det är ett stort ? fortfarande men jag hoppas verkligen att det blir så. Fan va kul det skulle vara. Det är jag o Marie (från 22:an) som ska börja. Så..snälla tomten. Jag skulle behöva lite hjälp med att göra detta möjligt. Kanske ett litet bidrag? Eller ngn utrustning? tack på förhand..

Kommentarer
Postat av: josé

börja rida eller!!!??? faan va grymt sara! heja du! ja det blev ju inget dansande för vår del... :) puss o kram o lycka te ikväll!

2008-12-12 @ 16:32:09
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

mera om kvällen!!!

2008-12-12 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0