Ont som fan

I min hals. Fy för fasen vad det värker o har sig. Host/kraxar o det gör bara tokont att svälja. Vad ska det bli av detta? Inte bättre är det att man dansar som en galning på dagarna för i sanningen namn..vem hinner bli frisk då? Vi har ju påbörjat ett projekt som heter Eldkonst. Den som vill är välkommen till Sandgrundsudden/ Museiparken fredag den 12/12 kl 20.00 för en evangemang utan desslike. Dans, eld och mystik..Kom om ni vågar. MOhahahaha I alla fall. Vi har haft en bra dag. Det är mycket rörelse nu o det har toksnöat idag. Shit alltså. Hela dagen. Hoppas på lite kyla så det får ligga kvar. Men nu är det over and out. Ledsen..men jag tror jag ska bädda ner mig i sängen o ta en tidig kväll istället. KRAM på er därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0