lugnet innan stormen

Natten var lugn o hela familjen sov gott. Flis vaknade tidigt ja sisådär 5.30..yej.. Tog med henne till min säng där hon fick välling o somnade gott om ca 30 min. Då fick hon följa med pappa upp till soffan. Jag kom upp en stund efter att H gått till jobbet. Vad är det första hon gör då? SPYR!! näää vi var ju klara med det där smulis..fast hon ser piggare ut idag än vad hon gjorde igår måste jag säga. Hoppas hon får i sig ngt som hon får behålla idag. På menyn står fiskbullar o potatis. Å mormorsaft såklart. Det är typ det enda hon vill ha. Det gör mig lite ont att jag inte kan vara med o dansa idag, men jag gör verkligen ingen nytta när jag är så här seg o förkyld. Hoppas gänget fortsätter i samma klockrena spår. Har allt förtroende för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0