Hemmadag

För oss alla 3. H är allt utom bra o jag..jo det tar sig väl. Har ätit frukost idag alla fall o känner mig så otroligt mycket bättre än igår. Tänk vad en hel natt sömn kan göra för en sargad kropp. RIngde förskolan o frågade hur vi skulle göra idag. Sa att flis hade varit dålig (de visste de redan sen tidigare samtal) och att H o jag hade varit däckade under helgen. Vi kom fram till att Flis fick vara hemma med oss båda idag istället o ta en extra dag så att säga. Eftersom jag känner mig bättre så ligger det på min lott att underhålla barnet idag. Vi MÅSTE bara gå ut, det är bara så. Jag fick ju en friskluft chock när bästa Vickevire kom o hämta isberget..Hell..så mycket frisk luft har jag inte fått (el ngn annan) på nästa 2 dagar. MÅSTE UUUUUT!!! Blir en lugn dag, fast jag mår bättre. Måste samla kraft o ork till resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: gumma

Men vad tusan är det med oss Gumma, alla dessa baciller. Krya på er & hoppas ni haft allt nu och bara kommer att vara friska resten av året. Är hemma idag också från jobbet har varit helt färdig under helgen, H har juh jobbat & du vet att då får jag inte mkt hjälp. Plutt fick gå till dagis idag som tur va.. Älskar dig! vi får ses längra fram när vi alla är friska. vågar inte komma till er nu när magsjukan är & hälsar på, vill nog inte utsätta mig för det just nu. TÄNKER PÅ ER!! KÄRLEK

2008-12-08 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0