Frisören

Jaha, då var det gjort. Flis har haft sitt premiärbesök hos Fröken Röd. Kattis har varit min frisör väldans länge och ja..det finns ingen annan som jag vill ska klippa mig o Flis (H klipper sig oxå där). Så hur gick detta då? Mja..vart ska jag börja? hon vägrade ha på sig kåpan/skyddet, Hon vägrade sitta på en stol o sprang runt runt..Åh..Fliiiiis... Kattis är ju bara världens bästa o har 2 barn själv så hon vet du vad hon gav sig in på. Hon mutade flis med klubbor för att hon skulle STÅ stilla alla fall o det fungerade väl en liten pyttestund. Sen trötta liten smulis o ville inte låta Kattis göra klart. Nehe..ja..jag får väl ta det sista själv någongång. Sen skulle rakapparaten fram för att forma till det lite bak. NEJ HON ÄR INTE RAKAD PÅ HUVUDET! Det gick ju inte heller så bra. Lite pytte på ena sidan, så frågan är såg hon bättre ut innan frisörbesöket eller efter? Hm..det kan ju diskuteras. Tog kort på henne när vi kom hem. Kanske lägger ut det sen. Ja just det.. Hon fick färg i håret också. Lite röd-spray on the top.. eh..ja just det..

Kommentarer
Postat av: josse

busungen där! :)

2008-12-30 @ 12:47:52
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0