Första dagen

på länge som jag faktiskt har kännt mig ledig. Jag har tagit dagen som den kommer, städat lite o myst med smulisen. Jag har skrivit på essän o jag har kommit en bra bit på väg. Känns bra. Hur avrundar man ett flow i skrivandet? Huga.. det kan bli mycket text annars. På julklappsfronten är det bra. Har några få kvar. Fixar det imöra. Har tänkt mycket på det här med att skapa egna traditioner. Vi är ju en familj..att det ska brista sååå mycket i kommunikationen mellan 2 pers är ofattbart. Men jag orkar inte ta en diskussion 3 dagar innan julafton. Men det kommer.. var så säker. Jag har alltid sett fram mot 13-dagsfirandet hos mamma o A. Magkänslan säger att det inte kommer bli som det brukar. Kanske för att ALLA de andra ska fira ihop på julaftonen..Avundsjuk? Nej, det är jag faktiskt inte. Men vår grej är ju 13-dagsafton.. det är så typiskt att man inte ens får ha det kvar. Tack o lov att jag har min blogg..snacka terapi. Det är bara o skriva vad man känner o tycker. Ibland passar det..ibland inte. 3 dagar kvar tills julafton o årets stressigaste dag. Tack o lov kommer bästa Ballerina imorgon o stör lite glädje. Behöver lite Ballerinalööööve. Bara du vet tjejen!! Ses imöra!

Kommentarer
Postat av: mamma

och vi sjunger, singstar funkar igen.

2008-12-21 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0