en kväll jag aldrig kommer glömma.

Eldkonst. En sak jag aldrig kommer att delta i igen. Jag gillade inte vad pressen och stressen gör med människor runt omkring mig. Men vi säger så här. JAG ÄR SJUKT STOLT ÖVER MIN PRESTATION IGÅR..vi skulle loopa vårat dansstycke. Dvs dansa om o om igen tills alla människor gått förbi. Enl dansläraren ca 4 ggr. Så vart icke fallet. Vi loopade 9!! ggr o höll på att dansa i 40 min första gången!!!!!!!! Va faaaan??? Jojjomensan. Vi höll oss ju varma på så sätt, men jämt lite långdraget.. Flis o H hade varit o kikat på oss. Mamma gömde sig (under isberget..) ni får inte dansa med min mamma!! mamma har målat sig i ansiktet?! Mycket intressant enl. flis. Eldkonsten var vacker, mäktig men jag kommer aldrig att delta igen. Andra gången vi dansade var det inte så seriöst..vi höll väl på ca 10-15 min o svängde våra lurviga på bryggan.. NWT skrev att det var ca 2000 pers där..mina källor säger 3-4000 pers..för mycket folk var det. Tro mig. Riktigt stolt som sagt o för en som aldrig gjort ngt liknande så får jag erkänna..det var liiiiite coolt. Allt ljus o alla skulpturer..Sandgrundsudden/museiiparken har aldrig sett på maken..

Kommentarer
Postat av: mamma

BILDER,finns det nåra?

2008-12-13 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0