blod svett och tårar

Dans-en möjlighet för alla? HELL NO!! Jag mår fortfarande inte bra i kroppen..Seg o trögstartad efter en brakförylning o magsjuka. Vad händer? "* säger..du har ju varit sjuk så ta inte ut dig för mycket" För att i nästa sekund säga " du ska göra si o så för du är för sen, gör för små rörelser och ger inte allt" Min kropp värker, jag blöder och jag gråter för att det är fan inte kul längre. Jag vill inte mer, jag har tröttnat och känner en stor olust o bitterhet. VI BEHÖVER LOV..NU!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt att någon känner likadant, visst det är väl inte så kul att känna så men jag har ingen energi kvar alltså, inte du heller låter det som speciellt inte efter att du varit så jävla sjuk också! Nej du sara vi får kämpa på, snart är det över! pust .. längtar till finalen.. Kramizzar !

2008-12-10 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0