The diet

Japp jag håller mig. Inge sött eller ätbart efter middagen. Det blir som en minifasta o tydligen så är det alla tiders för kroppen. Borde: dricka mer vatten o mindre kaffe. Sötsug: Mja..inte så farligt faktiskt. Inbillar mig att det är mjölkprodukter i ALLT så jag skulle få sjukt ont i magen om jag åt ngt. Japp. Vikt: Totalt överslag! men ALbrecht sa faktiskt att även vi som är lite större måste övervinna känslan o våga lita på att folk tar mot oss ändå när vi ska falla i trygghetsövningarna. Japp, jag duger- det vet jag..men det är alltid skönt o höra det från ngn annan. Önskar: att alla skulle få se hur döööläcker jag är i mina nya glasögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0