sovit illa, vaknade värre o the diet

Drömt så mycekt konstigt inatt. Usch o fy. Allt grundade sig i ett sms som jag fick i fredags. Det var ett kedjesms som handlade om turdagen 080808 o man skulle skicka sms:et till 8 vänner o få ngn lyckoönskning uppfylld tror jag. Om man itne skickade vidare så skulle 8 olyckor uppenbara sig eller ngt. Å jag lovar 8 olyckor uppenbarade sig inatt..Den ena olyckan värre än den andra :( ME don´t like kedjesms som bringar en olycka om man inte gör som man säger :( Huga, det var verkligen ingen kul dröm. Har förmodligen vridit o vänt på mig hela natten för när jag blev väckt av smulis imorse så värkte hela nacken o ner på vä sida. Skaplig nackspärr alltså :( Dagen började tidigt (som vanligt). Å inte har jag gjort ngt vettigt heller än. Eller jo, gjort frukost. Det är prio ett för mig alla fall. Mat..Socker...Ahhh Appropå det. The diet o jag verkar ha funnit varandra igen. Jag har verkligen skött mig HELA veckan o inte småätit eller fuskat med godis eller kaffebröd. Inte en liten kaka ens. Det är stort. Mycket stort för att vara mig. Ska vara duktig tills på lördag alla fall, sen blir det en återfallsdag. Fast återfall..jag ska ju på bröllop o äta god mat o tårta? Det är värt o väntas på. Sen drar det igång på söndagen igen. Har ju inte mått så bra av småätandet i sommar så nu är det nog. Bara en onödig utgift med sött o skit..Blä. Jag saknar det inte egentligen för jag vet vilken dos av illamående o dålig samvete som går hand i hand med det söta o det är inte värt det. På sin höjd tar jag ett glas mormorsaft :) Lite lagom så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0