snart dags

Det vankas kräftskiva här ikväll. En mycket lugn sådan för nu har jag minsann fixat planer för morgondagen. Flisiris o jag åker till Lillerudsdagarna imorgon en stund på fm o sen hem för lunch. Middagsbjudning hos Nina o Nelly i Botorp som ska bli jättemysigt..har ju inte sett dem på 3 evigheter.. Jag är helt färdig. Orkar liksom inte, ernergin sa plupp o poff o försvann efter att jag har grajat i köket hela eftermiddagen..Ska det behöva va så mycket för så lite? Jaja...jag är ju big mama o ställer jag till med ngt så ska det va rejält. Det vet ju de flesta.. Borde byta om.Mmm så får det bli. Kanske fyllerskriver ngt lite senare hepp så länge!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en trevlig kväll. =)

2008-08-30 @ 17:11:18
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0