Släpp ut din gud?

Mmm just det. Släpp ut min gud, hur gör man det? Jag har haft så sjukt kul idag. Välkommen till kursen konsten att få äran att göra bort sig o dessutom ha sjukt kul under tiden. Vi har dansat..Å hur många gillar att dansa med 1. alldeles för tyst musik 2. helt okända människor. Jo, vi esteter gör tydligen det. Jag är estet numera. Jag studerar vetenskapligt flum o det är GÔRSKÔJ! Hahaha hur många trodde att det bodde en liten estet i mig egentligen? Inte många kan jag tro, men det är juså stôlligt så man mår gott ändå in i själen. Idag har vi haft rörelse med Albrecht. Wow. "Släpp ut din gud" ska jag börja köra med när jag ska beskriva en känsla som utstrålar energi o positivitet. Sicken dag..jag har lättkramp i skrattgroparna på låren.. Vi fick ju leka o springa runt o dansa o ha oss som uppvärmning. Vi har flängt runt i en svettig gympasal där alla fall jag har svårt att släppa ut min gud, för den är nog mer åt musikens håll. Fast det är ju sant...Snälla Sara (inte jag då) sa att jag var feminin o mjuk i mina dansrörelser..lite rosa sisådär :) Kanske gud slank ut fast jag inte var medveten om det?

Kommentarer
Postat av: mamma

2008-08-26 @ 21:56:56
Postat av: mamma

härligt!!! ( med datorer som funkar)

2008-08-26 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0