Redo för en ny dag

Jag vaknade av att flis ropade på mig, men det kändes faktiskt ok att gå upp idag. H skulle lika gärna kunna ha gjort det eftersom han har haft sovmorgon i flera dagar i sträck. Men han vände bara på sig o sov vidare.. Jag hämtade flis o värmde välling o slänger ett öga för att kolla in vädret. Mulet=ok för att vara ute o busa i ngn lekpark. ÖSREGN= så inte ok. Det kommer ju inte ens hjälpa o sätta på flis regnkläder. Hon kommer ju bli sjöblöt o jag med. Nää..jag brukar inte klaga på vädret, men det här suger ju rejält. USch va trist. Jag är ju ledig hela veckan (bortsett från lördag då)o hade tänkt strandmys, lekparksskoj och picnic i det gröna. Men hur kul är det o sitta o bli sjöblöta på en filt o äta vattendränkt mat?? Här är ju vi..redo för en ny dag o pigga? o laddade för att hitta på ngt skoj.. Oh how it really sucks.

Kommentarer
Postat av: marie

God Morgon, hoppas ni får en bra dag trots regn :o)

2008-08-07 @ 08:11:39
URL: http://mumari.se
Postat av: granntanta

Lite regn själv har jag varit ute på en timmes lång prommis m vovvarna i spöregn !! Jag gillar verkligen detta!! FINNS IGET DÅLIGT VÄDER BARA DÅLIGA KÄDER!! Kom igen nu på m stövlarna o sydvästen o dra till lekplatsen en stund ! Det är så skönt sen när man väl kommer in igen !! Ha en bra dag / Granntanta

2008-08-07 @ 10:37:39
Postat av: mamma

har det bra i blötan

2008-08-07 @ 12:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0