proppis

Totalt proppismättis kan man lugnt säga. Middag idag: Fyllda hamburgare med bröd, grillade grönsaker och pommes. Alla åt jättebra. Flis satt o mumsade länge (för ovanlighetens skull) o verkade uppskatta maten trots att det inte var pasta. Alla barn verkar älska pasta. Jag vet, lätttuggat o smakar inte så mycket. Men jämt? Tydligen. Jag är på lite bättre humör fast är ändå lite pissed o jag hoppas inte H säger ngt mer som får mig att ilskna till. För just precis så känns det, reta upp mig så biter jag huvudet av dig. (Skälla alltså..inte bildligt talat) H berättade just för mig att han inte vill gå på ikea med mig o flis för vi blir ju kvar heeeeela dagen! Gringubbe. Flis ligger o myser i soffan o kollar ny Laban-film. Verkar helt ok för hon sitter som klistrad. Jag sitter med datorn i knät o surar lite för att H kan kläcka så dumma kommentarer.. *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0