men seriöst alltså?!

Det är ju knappt så man skulle kunna tro det när man tittar ut. Nej, det snöar inte menpå g att bli storm ute känns det alla fall som. Jisses, jag sitter i vardagsrummet o tittar ner mot skogen..Det vajjar bra i träden alltså.. Bara inget bryts av o tar sikte på 4:an... Det har regnat länge nu, lite sol mellan varven, men alltid minst en regnskur om dagen i alla fall en veckas tid. Trist för alla strandsuktare (som mig själv) att bli bortrövad den chansen. Jag vill bada o bli varm av solens härliga strålar.. Inte sitta inne med en filt o dricka te o tända värmeljus. INTE ÄN o DEFINITIVT INTE NUUUU!!! Det är inte höst. JAG VÄGRAR! Men seriöst alltså..Den som dödar fler spindlar eller retar upp väderguden TOR borde verkligen ta sig en funderare. Det kommer en tid när det är mörkt från 14.30 på dagarna o hur kul är det att önska oss dit i förväg? SLUTA GENAST UPP! Det är en uppmaning från..ja typ ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0