maktlös

Flis är inne i sin testarperiod. En fruktansvärd testarperiod o hon håller på att driva oss upp mot väggarna. Jag är så trött, varje dag är ett maraton. Känns det som alla fall. Alla nej, snälla gör inte det o jaha, du gjorde det ändå? Bra. Vi läste i våras på universitetet att på ett nej ska det gå 2 ja. Hur är det möjligt?? Jag bara undrar. Typ nej, du får inte rita på bordet. Här är papper o penna istället, nehej..det var inte lika roligt ok. Varje läggning som har varit så klockren sen hon var 5 mån. Nu är hon mer bestämd än någonsin o det värker i mammihjärtat när hon ropar efter mig o vill komma upp.. Sova mammas säng..Så har det aldrig varit..Jag är totalt maktlös, vad ska jag göra för att hon ska få ro i kroppen o slappna av o somna gott o glad. Man vill det bästa för sitt barn, men det är fruktansvärt o smärtfullt att höra henne vara så ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0