Magstrul, ikea o önskelista

Vet inte vad jag har petat i mig nu igen..Min mage strular som aldrig förr o det började redan igår när jag gick o la mig. Det gör så ont..å när man inte vet vad man gjort för fel då är det nästan 7 resor värre. Aaaaaaajjjjjjj... Flis o jag har varit på Ikea på fm. Blev en liten vit vas o en pyttegerbera. Klarade mig under 50-lappen vid kassan. Det händer ju typ aldrig. Vi fikade o tog varsin korv sen bar det av hemåt. Högst upp på min önskelista ligger 100 miljoner. Det är ngn i Karlstad som inte hämtat ut sin vinst. HALLÅ!!! vill du inte ha dem så ge dem då till mig. Jag tar gladligen mot dem o lovar på dyrt o heligt att spendera vist, spara förnufigt, dela med mig till fattiga barn o organisationer o investera smart. 100 miljoner..löjligt mycket pengar, men åååh vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0